28 Ağustos 2008 Perşembe

Mafin Kalıbında Yemek-1


Üst sıra: Buharda pişmiş havuç ve kabak, ekmek
Alt sıra: Buharda pişmiş yeşil fasülye, tavuk, domates

Çocuklara yemeği nasıl sunduğunuz önemlidir denir ya. Ööööyle yemeklerden gemi yapın yüzdürün, kuş yapın uçurun demek değil aslında. Kolay yiyecekleri şekilde, lokma lokma, şöyle renk renk, işte böyle bölüm bölüm.

Çok beğenerek takip ettiğim Chasing Cheerios blogunda gördüm ilk, yemeği mafin kalıbında servis etmeyi. Sonra bi baktım, haftada en az bir kez bir sürü anne bir öğünü bu şekilde sunuyor ve ne sunduğunu bloglarında paylaşıyor. Hemen dedim biz neden yapmıyoruz, onlar da insan biz de insanız.

Buyrun başlıyorum. Bu şekilde sunmak öyle ilginç ve çekici geldi ki çocuklara, özellikle Sinan'a (Sinan'ın tabağında havuçları kibrit şeklinde kestim, tavukları parmak şeklinde pişirmiştim öyle bıraktım, yeşil fasülyeler de bütün bütündü). Sinan'ın o yeşil fasülyeleri yiyişini görmeliydiniz. Çok hoşlarına gitti çoook.

Böylelikle her cuma buradan "Mafin Kalıbında Yemek" servisi olayımızı paylaşıyorum. Uygulayan olacaksa eğer, fotoğrafını çekip bana gönderirse onları da koyarım şöyle alt alta. Çok şık olmaz mı yani?

6 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Harika bir fikir,çocukların böyle sunumlara bayılacağını düşünüyorum...



sevgiler...

Eren'in Annesi dedi ki...

Gayet hoş bir fikir bu. Ben de bazen oğlum için plastik bardakların içine koyuyorum yiyeceklerini. Mesela havuç, salatalık, minik minik parçalanmış köfteler... Pek de hoşuna gidiyor. Ama bu fikir gerçekten güzel! Sevgiler...

KEO dedi ki...

Semiramis, ben de bu yabancı bloglarda görmüştüm ve pek de hamarat olmadığımdan muffin kabım yoktu.Alsam mı falan diye düşünürken sonra plastik, bölmeli bir kap aldım(bizim kız herşeyi dişleme döneminde olduğundan plastik aldım).Gerçekten de bu şekilde kahvaltısını ve yemeklerini daha iştahlı yedi.Haftasonu gelse de bunu bir post olarak eklesem derken senin yazını gördüm:))Ben de şimdi ekleyeceğim bloga.Bu arada yeşil fasulye olayına da şaştım bizimki de aynen çok severek yedi tek tek:))Çeşitlerini bekliyoruumm...

KEO dedi ki...

bu arada yazımda senin linkini de verdim haberin olsun:)

KEO dedi ki...

bu arada yazımda senin linkini de verdim haberin olsun:)

Eren Derin dedi ki...

Bu süper bir fikir!!! En kisa zamanda deneyecegiz ;))

Related Posts with Thumbnails