19 Kasım 2008 Çarşamba

Geliyorum:)

Beni soran, merak eden herkes!! Beni çok mutlu ettiniz bilesiniz:)
Ben de çalışan çılgın anne kafilesine katıldım. Daha çok yorulan ama daha mutlu olan, evde koşturmak yetmiyomuş gibi bi de dışarıda elalemin işine koşturan ve bunun kendine iyi geldiğine inanan o çılgın kafileye!!
Ama işim neyseki yemek pişirmek, pişirttirmek ve yemek ile ilgili. Blogumu beslemek adına çok önemli katkıları olacağına inanıyorum. Beni takip eden sevgili anneler lütfen beni dürtüklemeye devam etsin. Kaytarmaya çok müsait bir yaradılışım var netekim.
Görüşmek üzere, herkese ağız tadı ve sağlık diliyorum.

4 yorum:

Öykücü dedi ki...

Hadi yeni yemek bekliyoruz:)Çocuk yemeği ama ben de bayılıyorum tariflerine.Herkes çocuklarına ben kendime tarif bakıyorum:P

Sevgiler..

Yunkabu dedi ki...

Hayirli olsun canim.
Ilk firsatta tavuk seritlerini deneyecegim. Sana birkac ay once oglum yemek yemiyor diye yazmistim ya, meger o gunler, oglumun yedigi gunlermis. Simdi hic yemiyor. Bazen makarna onun disinda sadece ekmek, biskuvi... tariflerinin takipcisiyim.

annesiningülü dedi ki...

Merhaba,
hadi hayırlısı iş hayatınız. Bende kızıma bazen sizi siteden kopya yemekler hazırlıyorum :)bir süre sonra tıkanıyorum cunkü hep aynı şeyler oda sıkılıyor tabikide

Demet dedi ki...

ben de dürtüklüyorum :)
bu arada yeşil mercimekli tariflerin hepsini yaptım kızım da yiyor afiyetle..devamını bekliyoruz..
teşekkürler

Related Posts with Thumbnails